Back in business!

Så, då var jag tillbaka från landet! Fyra veckor utan internet och andra "lyxartiklar" kändes otroligt kort.
Det som hunnits med är att spendera mycket tid med mina Alholmen-tjejer, plus att Eira, Eve och Linnéa kom och hälsade på några dagar! Mycket skratt, prat, bad, sol, fika, sena kvällar och tältning på fotbollsplanen har det blivit as usual. Även om humöret har gått lite upp och ned så har det varit en toppensommar!
Jag och Nora fick in en fin vana att träna till min Paolo Roberto(boxaren, ni vet)-dvd! Den var riktigt bra faktiskt. Jag har även övervunnit min skräck för att hoppa från bryggor, puh! Det tog sin lilla tid..
Nu har jag catchat up lite på facebook men sitter fortfarande med min dåliga magkänsla.. imorgon ska jag träffa Eve, då kanske den går över?
Nu tänkte jag kolla om mitt schema kommit up.
Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Evelina den fina

Välkommen tillbaka.



Först och främst: BILDER. gimme bilder! Jag vill se bilder komma upp här på bloggen! :)

Haha, ska bli kul att träffa dig imorgon, mycket på gång nu!



puss<3

2010-08-08 @ 18:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0