Back to old vanor.

Fångarna på fortet är lite som en svensk motsvarighet av fear factor har jag kommit på. Skillnaden är väl i princip att de äter insekter osv i fear factor, och fångarna på fortet är med kändisar och för välgörenhet.
Time out går på tv just nu. Det är faktiskt grymt roligt!
Jag har börjat med samma vanor som i nian.. Gör läxor framför tvn och går och lägger mig efter tolv varje dag.. Inte så bra, men jag bara orkar inte längre.
Jag var och pratade med SYV idag och fick med mig en fet bunt med papper hem.. Jag har inte riktigt bestämt mig vilken kurs jag ska välja, men det lutar åt historia B, trots att vi inte har Olle. Jag saknar honom lite förresten. Han är en cooling.
Ni skulle ha sett en av expiditerna inne på H&M.. Hon hade pressat in sina höfter i ett par jeans med ett skärp så det bara såg.. helt sjukt ut. För jävligt. Han rumpa såg helt enorm ut och sen hängde liksom magen över för att hon pressat ihop höfterna så mycket..
Nu ska jag tillbaka till tvn, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0