Baka baka liten kaka

Idag har jag kännt mig som en riktigt duktig hushållare (?). Jag har handlat mat, diskat, städat, lagat mat, bakat och gjort rent 4 (!) burar! Jag älskar att ha huset för mig själv!
En svart, stor väska från accent (så heter affären kom jag på!) han blivit inköpt också. Den behövdes (säger vi)!
På eftermiddagen/kvällen har Anneli vart här. Gissa vad det i princip första hon säger när hon kommit in är?! "Ska vi baka eller?" Haha, skönt med människor med idéer! Så vi bakade en kladdkaka, och åt upp halva innan middagen (A) Sen bakade vi pizza, mums! Cooking mama (med böcker på huvudet, haha!) och wii sports (jag ääger på boxning) blev kvällsaktiviteten, skojsigt! ;)
Imorgon ska jag träffa Malin, för första gången på läänge, och sen blir det hem till Jojjo. Awesome!
Hur har er dag varit?

Kommentarer
Postat av: Eve

Åhåå!! Jag har också hittat en väska :D

2010-08-13 @ 21:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0