Du vet att du går natur när du letar efter gråsuggor på skolgården..

Imorse var jag en riktig hurtbulle och sprang innan skolan! Hann inte springa hela biten, men sådär 6-7 km i alla fall. Ochsen missade jag bussen, men upptäckte att 10.30 är så sent så de börjat gå va tionde minut! Då blev jag glad..
Just nu känner jag mig väldigt otaggad på allt. Matteläxan som ligger och väntar där uppe. Städa kaninburar. Helg. Allt.
Jag saknar Sunna. Life is like a puzzle and she's one of those missing pieces. Jag tycker hon kan komma tillbaka från Schweiz snart..
Och lilla Amanda som är sjuk/skadad hela tiden.. Det finns många människor som är svåra att få tag på!
Nu fick jag ett sms. Underbart. Alla är väldigt sega på att svara idag. Och då menar jag VÄLDIGT sega. Typ flera timmar.
Mamma kommer inte hem idag, så ska nog kila upp och kolla vad vi ska göra till middag. Tjoho!

Kommentarer
Postat av: Eve

Höhöhöhöhöh. Jag var skitseg...

2010-08-28 @ 22:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0