Gravidmagen tittar fram.

Idag hade jag 3 timmar med räkning, i rad! 1 h 20 min fysik och sen 1 h 40 min matte. Men det är inte så farligt, jag är ju rätt bra på matte så.. Och jag gillar fysik mycket mer än andra lektioner, för man slipper svara på frågor!
Nu på början av terminen känner man sig motiverad att piffa till sig lite, eller är det bara jag? Idag blev det i alla fall foundation, puder, rouge, lite solpuder och två tjocka lager mascara, härligt! Imorgon känner jag för att fluffa upp håret.. Apropå mascara så hittade jag dom billiga på H&M igen, så en sån köpte jag. Isadora power mascara heter den förresten.
Dagens ridning gick väl bra, red på fina Max. Pratade med Åsa också, hon sa att hon tror det funkar att jag och Jojjo byter grupp!
Imorgon måste jag gå och prata med SYV för att jag typ inte kommer ha någon tyska och måste välja om individuella valet. Bajs.
Förut var jag väldigt flummig och hade massor av saker att säga/skriva, men nu bara försvann allt, så tyvärr, här blir det punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0