Hoppas! Att personen framför dig inte ätit nyss.

Idag har jag vart på grönan med Eve, Linnéa och Linnéas kompis Elin. Det var riktigt kul! Vi kom dit när dom öppnade och jag och Eve gick när dom stängde, så sju timmar blev det för oss. Insane och Extreme är nog mina favoriter nuförtiden. Och katapulten kanske. Har ni åkt till exempel Insane efter det mörknat? Det är riktigt härligt! Stockhom är en väldigt fin stad faktiskt, både natt och dag! Fast natten är ju alltid härligast..
Mycket mer finns det inte att säga om dagen, godnatt! (fast jag lär nog sitta uppe ett tag till, kom ju hem för bara en timme sen..)

Juste, dagens citat: "Bra tjejer! Snabbt!" -av personalen när vi satte oss i vilda musen..

Kommentarer
Postat av: (o:

...vilda musen...

2010-08-17 @ 01:12:12
Postat av: Eve

Håller med ovanstående kommentar.

2010-08-17 @ 01:23:31
Postat av: nina

Haha! Citatet :)

2010-08-17 @ 14:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0