I feel stupid - and I can't blame me.

Som vanligt på Alholmen så har det vart chill hela helgen. Nora och Karin var också där, så då blev det träning med Paolo Roberto (A), brännboll och BERT-MARATHON! Haha, serien/filmen är galet rolig insåg jag. Det är väldigt många kända skådisar/artister med i den också. Och vet ni vad? Vi var uppe till fyra, och jag somnade inte en enda gång!
Idag blir det hemmakväll med familjen/ska förbereda lite inför imorgon (tjejmiddag/10-årsdag med Eve och Eira!). Fast så var det ju inte tänkt från början.. Snart ska jag och mamma till affären och handla, har även kommit på att jag inte har köpt ett enda kollegieblock, och lektionerna börjar imorgon ;$ Så det ska inhandlas!
Idagl blev det en väldigt härlig hemfärd från landet. Det var höga vågor och blåst. Jag och mamma satt ute i båten. Jag och mamma blev väldigt blöta. Nejmen, det blev som att sitta i en vattenpöl, och vattnet bara rann innanför tröjan, mysigt! Sen åkte jag hem så också, fast i shorts, kände mig lagom frusen när jag kom hem.


Vi badade i rosa vågor.

Kommentarer
Postat av: Eve

Fina bilder!

2010-08-22 @ 21:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0