I had a dream last night, in which everything was fine.

Jag haft matte i två dagar, och gissa vad? Jag ligger efter. Fast nu ligger jag bara ½ dag efter eftersom jag vart någorlunda duktig och räknat hemma en stund.. Suck.
Kommer ni ihåg 50-talsklänningarna jag hade bilder på här för ett tag sen? De blev ingen sån, de blev lite för dyra (tradera you know). Istället så följde jag med mamma till H&M idag och hittade en fin prickig (midje?)kjol åt henne på rea. That will do. Eftersom hon aldrig brukar använda klänningar, kjolar osv så är det väldigt bra att hon kan använda mina kläder, så nu har hon lånat både leggins, t-shirt och kofta av mig!
Imorgon börjar jag 10.50.. nice! Men istället för en rejäl sovmorgon så tänkte jag springa lite, men vi får se hur det går med det..

Jag orkar inte längre.. kan du inte bestämma dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0