Idag har jag lärt mig att..

..att träffa någon och inse att man saknat den är riktigt härligt.
..chokladmousse inte är så svårt att göra.
..ipren är gott (det smakar frukt, typ banan!).
..man inte ska blanda olika tabletter (även om två alvedon och en ipren var effektivt mot huvudvärk!).
..det är varmt att ha idrott när klockan är 9.35.
..om det är svårt att komma i en barngunga så är det ännu svårare att komma ur.



Jag borde egentligen gå och lägga mig nu, men Daniel har inte kommit hem från pubben(!) än, så jag kan lika gärna vara uppe.. Plus att han vill att jag kollar busstider åt honom lite då och då.

Kommentarer
Postat av: Eve

Fjollerier!! Den barngungan var en BARNLEK att komma både i och ur, haha ;)

2010-08-28 @ 22:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0