Inte för att skryta, men..

Jag passar mycket bättre i lugg. Det gör jag faktiskt. Jag är ett egghead, så min panna ser lite lustigt stor ut utan en lugg ivägen. Så, då känns det ju sådär lagom trevligt att frissans misslyckade och kortklippta lugg inte vuxit ut än, ett sommarlov senare. Och imorgon är det skolfoto, typiskt? Fast det är bara enskilda foton, så lärarna ska veta vilka vi är, men ändå.
Det var rätt trevligt att träffa klassen igen. Och som jag misstänkte har jag (förhoppningsvis) Fredrik som mentor. Och nytt skåp har jag fått också, ett överskåp den här gången! Fast på andra våningen, men det kunde ju ha vart värre..
Jag känner mig lite sorglig. Allt jag har gjort nu på eftermiddagen är att kolla på tv och sitta här vid datorn.. Jag hade planer att både springa och shoppa, men let's face it, jag orkar inte. Jag vill göra något men vet inte vad. Just nu vill jag bara att någon ska dra mig ur huset.

Erkänn, ni älskar bilden. Den är dagsfärsk, enjoy!

Kommentarer
Postat av: Eve

Du är så fin!

2010-08-18 @ 16:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0