Last day of freedom.

Sista dagen i frihet idag, imorgon börjar skolan. Eller, upprop är det nog. Träffa klassen, se vilka som slutat, vilka som är nya, få schema och sånt där.. Jag kan inte säga att jag är taggad, men det känns okej. Jag har ju ändå hunnit med ganska mycket den här sommaren!
Idag följde jag med Jojjo till stan för att leta byxor åt henne, men vi hittade inga. Sen blev det ridning på Rodness men bara skritta ut den här veckan också.
Åh, idag har jag kommit fram till att jag har rätt mycket att se fram emot! Såhär, en kort stund när jag sitter och sjunger/dansar med till låten "Break your heart" så känns livet underbart! Om det ändå var det..

*I'm only gonna break break your break break your heart. I'm only gonna break break you break break you heart.*


Jag har börjat småäta jättemycket på sistonde.. Inte konstigt att magen ser ut som den gör.. Men imorgon, då börjar allvaret, och då är det slut på sånna fula ovanor..
Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: (o:

Good luck.

Du e fin som du e!

2010-08-17 @ 23:46:57
Postat av: Anneli

LINNEA! -30 GRADER I VINTER, VAFAN! Du kan ju inte svika vårat parti!



Fast småäta är ju inte så bra egentligen. Men ändå. Och som ovanstående kommentar säger. Du är fin som du är! Superfin!



2010-08-18 @ 11:04:25
URL: http://lolland.blogg.se/
Postat av: Eve

Jag hade askul på uppropet idag :)



Du är fin som du är! ...,som sagt.

2010-08-18 @ 12:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0