M0nd@y.

Idag har jag inte haft lust att göra någonting alls. Eller ingenting som jag kunnat göra idag rättare sagt. Men några klädhögar har ränsats bort från golvet och textsnitet har bytts på msn. Haha, när jag skriver med det förstår ni hur lite jag har gjort!
Min grupp vann på våran kemitävling. Vi hade alla rätt, hehe.. Tyvärr så fick vi inga biobiljetter utan block och pennor, så jag får allt betala min egen biljett när jag och Eve ska se "Vampyrer suger" på onsdag!
Imorgon har jag friluftsdag.. Vi ska paddla kajak.. Jag vill inte. Man sitter i ett litet hål ju, det är läskigt. Fast det är värst att gå i och ur, kajaker är ju bara lite vingliga..

Kommentarer
Postat av: Eve

Gillar din header, förresten. Fast det där molnet är läskigt på nåt sätt, typ som ditt textsnitt.

2010-08-31 @ 12:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0