Muffins@ugnen!

Jag har nog aldrig bakat muffins i hela mit liv tror jag. Är det ganska konstigt! Fast jag äter aldrig muffins heller, så det är väl förklaringen.. Men nu så var jag sugen på äppelmuffins, så tre stora sånna gräddas i ugnen as I write. Fast på grund av min oerfarenhet så rinner de över formarna lite, jag visste inte att de sväller så mycket innan det "stelnat".. Men goda ska de bli, hoppas jag!
Efter att ha vart opepp i princip hela dagen så har något suddenly changed my mind. Hihi. Så nu blir det nog stan med Eve och Jonas trots allt!
Jag tror lite att min mattelärare gillade att jag inte fattade ett enda tal på sidan 20. Haha, fast på ett snällt sätt då. Jag brukar aldrig be om hjälp, så då blev han väl lite glad. Men nu fattar jag det mesta åtminstone!
Jag har faktiskt tagit några webcam-bilder på mina muffins, men dom såg så konstiga ut på datorn så ni får en favorit i repris - egopics!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0