Reminds me of the old times, good times, sad times..

Det var faktiskt väldigt kul i stan igår, inte alls så illa att kolla på raggarbilar som jag trodde! Och trevligt sällskap hade man ju!
Idag ska jag hux flux åka till landet, typ snart.. Men det ska bli kul att träffa dom där ute, både Karin, Nora och Linda är ute! Hoppas mina planer kan vänta tills imorgon bara..
Men ett litet problem har jag.. Biggles sov ute igår natt och vill inte komma in ännu. Och den lilla busen ska sitta i sin bur när vi är borta, sådeså.
Även om solen skiner ibland och det är jättefint väder så är värmen helt borta. Inga mer shorts, inga sena kvällar utan jacka.. Nu börjar hösten komma! Det var galet kallt när jag kom hem igår vid halv ett. Min andedräkt blev till och med till imma(?/ånga?)! Brr..!
Nu ska jag packa ihop det sista och sen fånga in Mr Potatohead, kommer hem imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hahahahaha XD Mr Potatohead! Hahahaha! Hahaha! Tänk om en kanin hette så på riktigt XD och vinnaren ääärr..... MR POTATOHEAD! Hahaha!

2010-08-28 @ 19:04:28
URL: http://lolland.blogg.se/
Postat av: Eve

För jag vill ha en raggarbrud!

Jag vill ha en raggarbrud!

Jag vill inte ha nåt fån, upp-pumpad med silicon...

Nej, en vanlig, helt naturlig raggarbrud..

2010-08-28 @ 23:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0