Så mycket man kan göra, så lite man vill..

Jag har rätt mycket kläder (brukar folk som kollar igenom mina skåp påpeka). Trots att jag knappt fattar hur jag kan ha så mycket kläder när jag kollar igenom skåpen (en stor och en liten hängare, 6 små lådor, och 2 stora lådor - alla nästan fulla med kläder), så känns det alltid som att det fattas något. Men jag har inte velat köpa så mycket på sista tiden för att jag redan har så mycket. Men nu börjar faktiskt en del kläder bli slitna och så - så nu kan jag shoppa loss med gott samvete! Om jag hittar något som faller mig i smaken vill säga, vilket verkar lite svårt just nu..
Det blev ingen handling för mig, för att jag ska städa mitt rum och i köket.. Men det det går ju sådär lagom bra.. Jag tänkte kolla på film nu också, Tomcats på TV6, men nu vet jag inte om jag orkar.. Vadallt ska kännas jobbigt.
Och jag kan inte bestämma efterätt till imorgon.. Ska väl ändå göra den på morgonen/eftermiddagen, så det behöver jag inte tänka på mer nu.
Jag har typ träningsabstinens. Det var en dag sedan jag tränade. Men nu känner jag mig skitfet för att jag inte tränat på EN dag. Vad är det för fel på mig?

Kommentarer
Postat av: Eve

Vi kommer få askul ikväll! :) Och du är så jävla skum, träningsabstinens? Jag får lathetsabstinens! Jag har fått asmkt kläder av WIGGO för hon har bytt stil.... ^^

2010-08-23 @ 15:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0