Silly silly me..

Oj vad jag blev mätt. Eftersom vi kom hem från landet vid sju så köpte vi pizza till middag. Jag åt en halv, vilket är ganska normalt enligt mig.. Men sen var jag nyss uppe och skulle packetera mina pizzarester, och gissa vad? Då bara vräkte jag i mig pizzan typ. Men man känner ingen mättnad när man äter avsvalnad pizza. Man borde egentligen äta pizza med bestick, för det är jobbigt. Och om det är jobbigt så äter man inte lika mycket. True story.
Igår spenderades dagen med Nora och Linda. Vi solade bland annat i underkläderna på badberget. Då flög en liten mini helikopter typ 50 meter utanför över vattnet och vinkade åt oss. Haha, man ska ju alltid hälsa på alla där ute vet ni! Kvällen blev hos Linda med lite film och mys.
Idag körde jag och Nora vårt berömda Paolo Roberto-pass och badade sen.. Det var lite kallt, men inte så farligt som man kan tro. Jag koncentrerade mig med på att försöka andas och rätta till bikinin (hoppade i vattnet). På eftermiddagen träffade jag Nora igen, och Karin också trevligt nog.
Imorgon är det skola.. Och idrott. Fast vi ska gå igenom vad vi ska göra den här terminen, så det blir nog inte allt för jobbigt. Super!
Min dator förvirrar mig lite efter ominstallationen. Vissa saker ligger på andra ställen, och min "göm alla saker"-knapp är spårlöst försvunnen, men det mest irriterande är att när sidor öppnar saker på nya flikar så hamnar fliken bredvid den andra, istället för efter alla flikar. Men det är väl bara att vänja sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0