Some things on my mind..

Jag känner mig lite mörbultad, trött och småfrusen, men det är bara mysigt ;)
Min stackars broder ska ha körlektion imorgon bitti, så han har redan gått och lagt sig haha. Det jobbiga är att hans väckarklocka ringer vid 6 nångång, och väcker mig! Där förstörs min sovmorgon till 8-9 liksom..
Jag förstår inte riktigt vad som ska va så svårt med att klippa naglarna, men ändå har jag planerat att göra det i över en vecka utan att lyckas.. Men imorgon, då blir det nog av! Nejmen seriöst, när det är svårt att skriva på stora tangentbordet, då har de blivit för långa.
Det var det onödiga jag ville skriva just nu, hasta la vista!

Kommentarer
Postat av: Eve

Du är den enda jag känner som inte har astråkiga rubriker... Det är nästan lika roligt att läsa rubriken som texten som följer, haha! ;)

2010-08-20 @ 07:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0