*Springelispring*

Såhär har min dag sett ut: Skola (studieteknik, lunch och fotografering) --> Vällingby (köpt linne och ätit rulltårta med Anneli) --> (hundpromenad, SPRINGA, duscha och middag). Så, nu är första stunden då jag verkligen kan sätta mig ned och ta det lugnt. Så skönt att ha haft fullt upp på eftermiddagen, it makes me feel better!
Somsagt så har jag sprungit idag. 10 km, 1 h 10 minuter och 810 kalorier senare mådde jag skitilla, men samtidigt så underbart bra! När man springer kan man verkligen fundera på saker, och jag kom fram till att ibland är det bra att chansa lite, sen får jag se hur det går..
Imorgon ska klassen till ett museum i stan tillsammans med treorna. Det kommer bli extremt kul. Eller inte.

Förresten så fick jag nya schemat idag, och det var inte så hemskt, utan väldigt bra faktiskt;
Måndag: 9.35-15.10
Tisdag: 8.30-14.55
Onsdag: 8.20-14.10
Torsdag: 10.50-14.55
Fredag: 10.05-11.25

Jag ser faktiskt lite fram emot skolan, lektioner och rutiner igen!

Kommentarer
Postat av: Eve

Jävlars! Sjukt slapp fredag ni har! Vi har bara dubbeltimmar på fredagar :(



förresten så önskar jag att jag var lika duktig med att springa och sånt där, som du! Det ska du ha cred för!

2010-08-19 @ 23:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0