The wonderful feeling of everything falling to it's place.

Mmm.. Muffinsen va god ;) Nu blir det ingen middag för mig ikväll!
Jag har kommit på att jag pratar väldigt otydligt ibland.. Till exempel så säger jag "kej" eller "ke" istället för okej.. Det hörs allt för ofta som nej haha.

Hur vet man att Biggles vart ute på tomten?
-Alla blommor på marknivå är plötsligt försvunna.
-Hälften av alla nedfallna äpplen är halft uppätna.
-Björnbärsbusken är hårig.

Snart ska jag till Brommaplan och möta Eira, sen drar vi till stan!

Kommentarer
Postat av: Eve

Haha, Fan vilken jävla BOMB du kommer få när du ser alla jävla onödiga kommentarer från mig!! Underbart. I love it.

2010-08-28 @ 22:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0