It's tuesday, dear friends.

Igår blev det en väldigt trevlig filmkväll med Eve. Vi såg "Bella" och "Tropic Thunder". Riktigt lösgodis (och inte sockerfria - diabetesvänliga - karameller) åt vi också, tjockisar som vi är. En kvällspromenad blev det också runt tolvsnåret. Finns det nåt bättre än att va ute på kvällen?
Idag blev det tidig uppstigning för att få iväg lilla rödtotten till jobbet, sen kollade jag nog på tv i x timmar. Tv <3 När jag tillslut dragit mig upp utr soffan så tog jag en liten kortis till Vällingby, men guess what? INGA roliga kläder! Fast H&Ms nya sailorstil va rätt fin, och de reade ut färgglada linnen på gina (ni vet, de där långa som alla har). Två snygga (och lagom stora) väskor såg jag i och för sig, men väskor kostar ganska mycket. Den ena var en vanlig svart från Accesoars (?) och den i sailorstil, marinblå med läderbruna detaljer, från H&M.
Första ridningen var det idag. Jag skrittade ut på finfina Pyret, härligt!
Efteråt åkte jag hem till Jojjo, stekte pannkakor och hade det väldigt kul ;)
God kväll!


Kommentarer
Postat av: Evelina den fina

För första gången ever så är jag seg på att kommentera på dina inlägg, haha!



Kvällspromenaden var AWESOME.

2010-08-11 @ 21:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0