Vi är förlorare, vi två, sen vi var 17 år.

Jag har vart en snabbis till affären och handlat lite mat, och gissa vad? Jag tog på mig jeans, för att gå till affären. Med hunden. Skönt att inte känna sig sunkig 24/7, men inte särskilt bekvämt. Jeansen är nämligen något tighta med alla semesterkilon på magen.. Men här hemma har jag ingen större aptit, så det borde ju reda ut sig rätt snabbt. Imorgon blir det till gymmet i alla fall, härligt!
Eve ville se bilder. Tyvärr, så blir det lite svårt. De få bilder som finns från sommaren ligger på systemkameran, som är kvar med killarna ute på landet. Juste, har jag nämnt det? Jag och mamma är själva hemma! Awesome! Bara vi och djuren (minus pissaugust, vi är lite för fina för henne).
Mitt nya flitigt använda favoritcitat är "lite finare, lite bättre". Det går att använda typ närsomhelst. Och jag har börjat låta lite som en fjortis har jag kommit på, haha.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Evelina den fina

HAHAHA, stackars pissaugust!



DU ÄR LITE FJORTIS, SÖÖUWWTIS.

2010-08-08 @ 19:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0