Who like short shorts? We like short shorts.

Jag har blivit förälskad i mina jeansshorts. Inte för att jag tycker att dom är grymt snygga, sitter perfekt eller är det skönaste plagget jag äger, för det gör jag inte. Dom är bara en såndär bra blandning av allting. När det är varmt har jag på mig dom överallt, och när det är kallt har jag på mig dom inomhus.. hmm..
Är det någon som sett att H&M säljer Isadora mascara för 29:- typ? Någon som vet att den är bra isåfall? Funderar på att köpa..
Nu ska jag gå och äta något, 'cause I'm hungry. See ya!

Kommentarer
Postat av: Eve

spelar väl ingen roll om den är bra eller inte om den kostar 29 spänn?? haha! x)

2010-08-18 @ 16:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0