Året närmar sig sitt slut..

Jag tänkte göra något sorts sammanfattning av året som gått, men nja.. Om man kollar på mina bilder så har det inte hänt någonting, jag har bara varit på kanarieöarna, träffat Eve och dom (hehe, Eve va på flest bilder så ni får stå ut med det..), någon enstaka annan kompis och shoppat. Typ. Och det är ju inte riktigt vad som hänt under året, bara till viss del liksom. Jag passade även på att kika in på bilddagboken lite snabbt. Är det någon som brukar använda det längre? Iallafall så kollade jag på gamla bilder.. och oj, jag blev lite förvånad.. För vissa saker som jag skrivit, men mest för vad folk hade kommenterat, hur många som kommenterat och vilka som kommenterat.

Det är hemskt att inse hur många kompisar man tappat, hur många man saknar. Som det inte fanns någon anledning till att förlora förutom att någon omständighet förändrades och man orkade inte hålla kontakten. Ibland undrar jag om dom saknar mig lika mycket. De kanske till och med har glömt bort mig? Eller, jag är kanske bara ett namn på facebook, som det egentligen inte skulle spela någon roll om de tog bort. Ibland känns det bara så svårt att släppa taget.

Men, en hel del har iallafall hänt senaste året. Jag är inte samma person som jag var förra nyåret. Jag har nya erfarenheter, nya vanor, nya beroenden, lärt mig våga, varit kär, fått hjärtat krossat, träffat många nya människor osv.. Men jag har för det mesta samma kompisar faktiskt, fast inte riktigt på samma sätt. Vissa har jag tappat, medan andra har jag blivit mycket bättre kompis med. Till exempel Jojjo, som ni kanske märkt att jag träffar rätt ofta? Henne vågade jag inte träffa själv för ett år sen. Hah. Saker förändras, på gott och ont.


Jag tyckte att den var lite orepresentativ för året, men jag var på Kanarieöarna..

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sv: haha Linnea gissa en gång vart köper jag det mesta xD affären ligger inte i stockholm xD haha nej men Gekås fast mamma sa att hon hade sett dom någon annanstans kommer inte ihåg vart.

2010-12-30 @ 15:19:16
URL: http://http://enannandelavjarfalla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0