Behind theese castle walls.

Jag har börjat smygpynta mitt rum lite - minijulgran, prydnadskulor, julsockor och tomteluvor. Jag hade rätt mycket tid innan Eira kom förstår ni, den muppen var en och en halv timme försenad. Men sen sprang vi lite iallafall, fast det var lite jobbigt. Pepparkakskalas var lite mer lockande..
När vi kände oss tillräckligt smällfeta åkte jag vidare till Solna centrum och träffade Sofia. En liten julklapp till Eve, underkläder och middag införskaffades. Jag gillar Solna centrum, eller deras H&M iaf. De har lite andra kläder där än i Vällingby och stan, vad jag har sett iallafall.
Imorgon är det dan före dopparedan, och mycket som ska göras - städa, ta fram och pynta granen, julgodis, slå in julklappar, göra klart pappas julklapp och eventuellt ta en sväng förbi Bromma Blocks när mamma ska köpa julmaten. Kommer nog bli en bra dag! Mycket att göra, lite tid att tänka.

I took out your Santa cap today, and it made me cry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0