'Cause now again I've found myself.

Igår köpte jag en ny vinterjacka, finally! En såndär svart, lång everest med fejkpäls på luvan som varannan tjej springer omkring i. En julgran införskaffade vi också, eftersom Vällingby city skänker bort sådana till sina trogna kunder. Typ.
På kvällen blev det julmyskväll hos Sofia med Eve och Eira. Trevligt trevligt! Vi åt väldigt mycket gott och kollade på filmerna "Sherlock Holmes" och "Shakespeare in love", som är ganska bra om jag får säga det själv.


Jag blir lite avundsjuk på Sofia. Man blir bländad av solen där vart men än går. På min tomt lyser det ingenstans eftersom det är en skog och radhus ivägen.

Nä, nu ska jag nog plugga lite tyska. Glad tredje advent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0