Don't care about the people in your past, there's a reason why they didn't make it to your future.

"Det finns alltid lite ärlighet bakom ”jag skojar bara”. Lite kunskap bakom ”jag vet inte”. Lite känslor bakom ”jag bryr mig inte” och lite smärta bakom ”det är lugnt”."

Så sant. Varför ska vissa saker vara så svåra att sluta tänka på?
Jag är rädd för mitt badrum, jag vågar inte använda det längre. Imorgon kanske jag ber någon kasta ut fröken Hubert Herbert i snön, och om jag har tur så fryser den ihjäl. Ja, jag hyser väldigt varma känslor för sådana krabater.
Jag tror att mitt skärsår kan vara infekterat. Det ser lite rött ut och är lite ömt. Det är kanske inte så bra.
Jag borde spendera mer tid med mina små sötnosar till kaniner. De är så otroligt gulliga när de ser mig. Kanske för att deras vatten frusit till is och de är törstiga, men hur som helst följer de efter mig eller vill pussas, och då blir man glad. Eller, Ruffsispuffsis vill inte pussas, hon tycker att beröring är överskattat. Men lilla Biggie är lite pussgalen ibland.

Gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0