God jul!

God jul på er! Hoppas ni har haft en fin julafton. Det har iallafall jag haft, mycket trevligt med familjen, farbror, farfar, god mat, massa julgodis, kalle anka och julklappar.

En mucho vacker bild. Jag fick:
- äggform (nu kan jag steka fina ägg och pannkakor haha)
- muffinsformar
- "just dance" (dansspel till wii)
- "just dance 2"
- påslakan
- set med duschgel, bodybutter, skrubbvante och sånt från the body shop (från Eira)
- presentkort på ansiktsbehandling
- pengar
- mini tyskaordbok
- "marley & jag" (film)
- "Igelkottens elegans" (bok)
- "konsten att läsa tankar" (bok, ska bli intressant att läsa, man ska lära sig se om folk ljuger och sånt typ)
- tvål
- "1001 cupcakes, kakor och andra förföriska frestelser"

Jag är nöjd. Fick dessutom en liten överraskning på sms. Lalalala life is wonderful?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0