Hallo, ich habe ein Deutsches Buch gelesen.

Jag är så bäst. Jag är sämst på att läsa men har ändå läst 75 sidor på tyska (nu ska vi inte kolla hur stora de sidorna är..) och skrivit bokreferat på det. Google translate ♥ Fast den är lite småkass på tyska, inga synonymer precis. Jag ska kanske önska mig en tyskaordbok i julklapp, sånt blir föräldrar glada av.
Ehm.. Biologin har jag inte börjat med. Så jag kom på en sak, eftersom det är lite sent nu. Jag kan helt enkelt skita i den. Jag har två timmar håltimme imorgon efter min tidiga tyskalektion, så där kan jag klämma in lite plugg. Det kommer gå helt fantastiskt. Eller inte.
Idag har jag slicat (inte slickat, slice + at) mitt finger. Löken var för hal. Det blödde ganska mycket. Eller väldigt mycket. Ett helt omlindat hushållspapper som blivit rött mycket. Genom nageln och allting, tror jag. Det var lite för mycket blod för att se ordentligt. Och ja, jag gillar blod. Stå ut.
Jag har ett problem. Ett sånt där I-landsproblem. Vi har en tv för mycket, någon som vill låna en tjockistv fram till sommaren? Vi har ingenstans att ha den. Eller, that's what the foaks say, except for my room then..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0