Hur kan man lyckas om man inte vill?

Idag har jag slöat järnet. Jag vaknade 11.15 (!!!) och kollade på Sagan om de två tornen, som var väldigt lång. Väldigt lång och väldigt bra. Frodo är söt, Aragorn är snygg och Gollum har putmage. Hehe.
Sen har jag tränat, lagat mat och inte så mycket mer..
Stackars lilla lillen var hos veterinären och drog ut två tänder idag. Sen har hon gått och gnölat hela dagen. Det är synd om henne. Hon har inte fått äta heller, och vem är Isa utan mat? En tom Isa.


Idag sa mamma till mig: "Linnea eftersom du köper så mycket kläder så måste du köpa galgar också, för du tar slut på alla våra gemensamma galgar."
Haha. Jag har faktiskt funderat på att göra det tidigare. Eller sortera undan lite kläder som jag inte använder så ofta, det kanske också skulle lösa problemet, om man lägger kläderna i korgar alltså.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag tar på mig credden för det jag sa om en Isa utan mat...

2010-12-31 @ 15:12:18
Postat av: Linnéa

Min mamma blir sjukt sur på mig för jag ta hennes och våra gemensamma galgar haha så jag har köpt massa glagar från IKEA :P

2011-01-01 @ 14:51:34
URL: http://http://enannandelavjarfalla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0