Idag droppar inga kranar..

Oj, tack "(o:", nu blev jag glad!
Vill ni veta en rolig sak? Vi har inget vatten. De har stängt av det, och om vi har tur kommer det tillbaka ikväll. IKVÄLL! Och jag har inte duschat idag.. och det är nyår, och vi får gäster. Hmm.. Jag funderar seriöst på att rulla mig i snön. Jag har lite alltid velat göra det, det verkar roligt. Eller, egentligen inte, men jag har velat göra det iallafall. Jag tror att det är starkt uppfriskande. Jag skulle kunna fråga Jojjo om jag kan komma dit och duscha, men det verkar ju så krångligt. Och för att underlätta kvällen lite så vill min familj att vi åker till Sofia, men pappa vill inte det. Eller, han orkar inte det. Alltså, han är sjuk, för de som inte vet det. Så då får vi åka utan honom, och det känns ju lite synd.
Jag är glad att jag inte borstade tänderna som vissa andra när de stängde av vattnet. Vissa andra fick äta snö. Hehe, det var en rolig syn. Biggles fick vårat sista kranvatten. Pappa tyckte faktisktatt det var en bra idé. Först sa han att jag skulle stänga av kranen, men sen såg han vem det var till..
Nä, nu ska jag städa.

Kommentarer
Postat av: Elin HS

Men du verkar vara glad även utan vatten ;D

2011-01-02 @ 15:36:48
URL: http://lyckopillerelin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0