Jag ser det snöar, jag ser det snöar, nu blir det tågkaos igen.

Jag gillar att rita. Jag har illustrerat min inköpslista. Den är lite finare, lite bättre. Jag brukar faktiskt sitta och rita i marginalen på lektionerna istället för att lyssna på läraren, då är det lite jobbigt när man får frågan sen. Jag har lite tråkigt nu, ska kanske rita lite till. Ögon är fina. Och även fiskögon, ifall man plockat ut dem.
Jag tänkte bara säga att det är väldigt fint med snön. Vi älskar't. Och jag glömde bort Biggies b-day den 17 november. Woopsie! Undrar om han är tre år nu kanske?

Kommentarer
Postat av: Anneli

NU BLIR DU AVSTÄNGD FRÅN BLOGG.SE OCKSÅ LINNEA!!!!!!!!!!!!

2010-12-03 @ 20:24:36
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0