Jag sopar golvet med dig..!

Nya tvn är uppe i rummet! Och invigd har den blivit också, jag och Daniel har spelat lite wii (länge sen!). Det är nice med en fet tv med fin bild. Och jag sopade golvet med Daniel, bokstavligen. Tills han lärde sig då, men ändå. Seriöst så körde vi ett slagsmålsspel och jag var en liten tjej med en sopkvast.. och jag vann! Höhöhöh.
Jag kollade in på bilddagboken idag, och såg ett test jag gjort för många år sen, "Evil Test". För några år sen fick jag 30%, nu är jag tydligen 48% ond.. Haha, inte trodde jag att jag blivit elakare, jag som är så snäll så.. eller inte.
Fröken Hubert Herbert har tagit över mitt badrum. Juste, jag har inte sagt vad den har gjort! Igår när jag torkade ansiktet kollade jag mig i spegeln och såg en hemsk syn.. Inte bara jag då, utan även en svart, fet spindel som kröp på min kind! Så. Jävla. Äckligt. Reaktionen blev väl rätt normal; skrika, kasta handduken, springa iväg, skrika mer, typ hyperventilera och sen ha svårt att somna för att den kanske skulle komma.. Och ligga och skaka lite. Fullt normalt. Daniel börjar dock tröttna på mina fasoner, men what to do? Jag vill ju inte att den ska va där. Det är en stor spindel dessutom. Usch.

Kommentarer
Postat av: Anneli

"A bit of evil lurks in your heart, but you hide it well.

In some ways, you are the most dangerous kind of evil."

Jag fick 28% nu ;p

2010-12-10 @ 14:16:08
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0