Juldagen

Idag har varit en mysdag. Ensam hemma 3 med familjen (jag började kolla själv, men sen kom alla andra en efter en..) och lite myspys hos Jojjo. Vi ritade med fönsterfärger (som man hade när man var liten ni vet?), fast i bara svart och silver, blir nog rätt häftigt. Det förestället en stad och lite kända saker som globen, frihetsgudinnan, big ben mm och ska vara längs nederkanten i hennes fönster. Mamma var inte too happy though när dom hämtade mig, tydligen har vi en tradition att spela spel med familjen på juldagen? Jag visste inte inte att det var en speciell dag vi gjorde det på, och hon kunde ju ha sagt det förut när jag frågade om vi hade några planer för dagen. Hon kan ju inte förutsätta att jag har koll på sånt.
Nu är jag sugen att se lite på tv.. men jag har inga mysiga och korta inspelningar. Får nog bli Entourage, ciao!

Psst! Bruno Mars har rätt många bra låtar, bland annat "Grenade", "Just the way you are", "Runaway baby", "The lazy song", "Marry you" och "Talking to the moon". Lite tips bara, han är lite av en ny favorit för mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0