Jullov!

Nu har jag jullov! Problemet är att man ska hitta på saker att göra varje dag. Och ja, jag vill göra saker varje dag, lov ≠ ta det lugnt.
Så, folk som hjälpa mig fylla i min kalender är välkomna att höra av sig. Än så länge ser den ut såhär:
17 dec - Linnéa
18 dec - (Amanda???) Jojjo, Fulya och Aastin
19 dec - farfar + julhandla med Elin
20 dec - fota i snön med Linnéa?
21 dec - EKS julavslutning & Eve
22 dec - vara en galning och träna i snön med Nora?
23 dec -
24 dec - julafton!
25 dec -
26 dec -
27 dec -
28 dec -
29 dec -
30 dec -
31 dec - nyår!
1 jan -
2 jan -
3 jan -
4 jan - snöbollskrig??
5 jan - Sunna & co!
6 jan -
7 jan -
8 jan -
9 jan -
10 jan -
11 jan - skolstart

Det finns rätt mycket att fylla på alltså. Jag vill ha snöfotning, bootcamp i snön, se mysfilmer som ensam hemma, a christmas carol och roliga ice age. Linnéa ska ta med sig ice age idag förresten. Sen vill jag hitta på lite busiga saker också, så det är bara att boka in sig. Haha, jag är patetisk, jag vet. Men jag har tvångstankar, okej?

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vi ska göra något MINST en gång!

2010-12-18 @ 22:54:27
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0