Korvfingrar.

Jag behöver leka lite med systemkameran och ta lite fina vinterbilder känner jag, mitt tema känns lite passé. Tänkte bara säga det. I'm aware of the problem.
Just nu sitter jag och lyssnar på the Veronicas. Ååh, minnen. De är rätt bra ändå, om man gillar sån musik. Och det gör ju jag, så det är ju bra.
Idag red jag Jasmin, fin pålle. Gick okej. Det är väldigt stor skillnad att rida för Annie respektive Åsa. Det som är för långsamt för den ena är för snabbt för den andra. Men jag känner iallafall att jag utvecklats jättemycket sen jag bytte grupp. Och nästa vecka blir det kanske hoppning!
Imorgon har jag sovmorgon och slutar tidigt. Och vad ska jag göra? Plugga. Plugga. Plugga. Eller, det är tanken, hur det blir kan jag inte lova. Det mest akuta är mitt bokreferat på tyska till på torsdag (fortfarande 75 sidor kvar att läsa) och mitt DUBBLA biologiprov på torsdag. Varför ska lärarna alltid bunkra upp allt på slutet för?
Ett citat från ung och bortskämd igår som fortfarande får mig att skratta:

"Jag säger bara tre ord: JAG DÖR!"
Daniels mattelärare är nog stolt..

Kommentarer
Postat av: (o:

Detta hade varit cool o fota i morse!

http://www.dn.se/sthlm/ovanligt-solfenomen-over-stockholm-1.1223695

2010-12-08 @ 14:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0