Några dagar senare..

Jag har varit lite upptagen senaste dagarna, kort sammanfattning:
Måndag: Träna, shoppa, Uppsala (och en väldigt lång bilkö).

Mellandagsrea <3 Halvgenomskinlig tröja, kofta, militärgrönt långt linne (+ ett vinrött som inte är med på den fula bilden).

Tisdag: Shoppa i Kista med Jojjo och Aastin, shoppa i Vällingby med Elin, busa med Amanda (woho! haha, fast somnade vid 12..)

Stickad kjol, lång stickad tröja, nyårsklänning? Fortfarande; I ♥ mellandagsrea. V-by är bäst.

Idag: Vaknat hos Amanda, träffat Eve.

Jag och Eve provade mina nya wii-spel (Just Dance och Just Dance 2), och dom var åwesome! Roliga och jobbiga, riktiga träningspass! Jag fick håll. Hehe. Vi ska nog spela det där lite mer efter nyår, för då ska vi bli nyttiga flickor (Y). Fast det är då liksom, nu sitter jag och äter lite tvångsmässigt ur min twistpåse. Jag har ont i magen. Lite. Aja, det är ju jul? Och jag åt ju faktiskt bara frukost igår..

Kommentarer
Postat av: Elin HS

Svar: Japp, provade när jag kom hem och jag behåller den :P. HAHA mupp som somna vid 12 xD <3

2010-12-29 @ 21:40:41
URL: http://lyckopillerelin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0