Nyår imorgon!

Imorgon är det då nyår igen. Känns inte som att det var så länge sen man väntade 2010, men snart är 2011 som gäller. För min del blir det det vanliga - hemma med Sofia & family som gäster, sällskapsspel, mat, prat osv, men det är ju nice, so I'm not complaining.
Vad ska ni göra på nyår?
En rolig sak med nyår är att man kan klä upp sig, och det är ju inte så ofta man kan ha klänning och så utan att känna sig överdriven. Tunikor och sånt är ju det som brukar användas vid partyn och annat, faktiskt. Fast jag funtar på att ha lösögonfransar, bara för att. Så jag blir kanske lite överdriven, men får se hur det blir haha. Ni får se bild sen, om jag fullföljer min plan.
Och sen den där grejen som man brukar följa i någon vecka efter nyår men sen glömmer bort tills det blir nyår igen - nyårslöften. Har ni några nyårslöften i år? Jag tänkte ha det. Jag ska:
- Börja övningsköra (som jag planerat ända sen jag fyllde 16..)
- Besöka sjukgymnasten (haha, men jag har faktiskt tänkt göra det i ett halvår..)
- Gå ned i vikt (japp, and I have a plan.. )
- Våga mer (vilket jag tror jag hade förra året också? Det funkade, nu vill jag bara våga ännu mer.)

Fyrverkerier är otroligt svåra att fota. Den här skulle jag vilja kalla "Saurons öga" efter Sagan om ringen. Lite likt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0