Önskelistor och inköpslistor..

Idag har jag dissekerat en fisk. Det var kul. Det påminde mig om min barndom, haha. Dock tyckte resten av skolan att det luktade lite mycket fisk, tydligen till tredje våningen. Men jag kände inget, luktsinnet försvann efter en stund.
Sen mötte jag upp Elin, köpte jacka, åt donkenglass, åkte till stallet, red Jasmin, åkte hem, stekte pannkakor och svullade framför filmen "The Jones" (?). Bra film, bra dag.
Imorgon hoppas jag på en ännu bättre dag. En lektion, handla, städa, laga mat och flumma med alholmentjejerna! Länge sen nu..
Jag tänkte bara säga att om någon tänkt köpa julklapp åt mig så uppskattar jag saker som man kan använda, typ skönhetsprodukter. Alltså typ smink, nagellack, body butter, kroppsgrejer, hårprodukter, parfym och lite sånt. Fast oftast inte smycken. Nu vet ni.
Mitt rum är lite kaosigt. Golvet är täckt av en salig blandning; kläder, uppblåsbar pulka, läxor, bikini, shoppingkassar, gymboll, dragspel, dynor, skräp.. Troligtvis ett notpapper också, för det är borta. Imorgon ska bli en effektiv dag, jag tänkte ju faktiskt släpa mig ända till coop forum!

Jag sa ju att min skulle bli snyggast. Den är bara lite tom än så länge.

Kommentarer
Postat av: Elin

Uppblåsbar pulka!!! :O :D Fan vad coolt!! Är dom bra?? :D:D

2010-12-03 @ 00:11:24
URL: http://lyckopillerelin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0