Pluggish med min intelligentare hälft.

Min tyskalärare är snäll. Hon bjuder på godis och vill att man ska ta mer om man bara tar någon enstaka. Hemtrevliga prov och lektioner asså!
Efter skolan har Anneli varit här. Vi har pluggat inför matte c nationella imorgon.. det känns lite sådär kan jag säga. Sen blev det Ung & Bortskämd och cooking mama såklart!

A: "Jag säger bara tre ord: Jag bryr mig jättemycket!"
*kort tystnad*
A: "Fast det där var ju tre ord.."
J: "Aa.."
A: "Fast nä det är ju fyra! Jag bryr mig jättemycket."
J: "Eeh nä..? Jättemycket är ju ett ord?"
A: Nä fyra; jag BRYR MIG jättemycket."
J: "Aha. Ja.."

*spelar cooking mama*
A: "Ja, den där! Den suger du på!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0