Snart är det lov!

Jag tänkte uttrycka mig lite kortfattat eftersom jag har kursprov i fysik 8.15 imorgon.
-Fysiken känns som att den kommer gå åt helvete, men jag hoppas att det är någon snäll person som gjort proven och bara tagit med saker som jag kan. Typ hoppat över de sista kapitlena och några i mitten också alltså.
-Ni är dåliga på att kommentera. Just saying.
-Jag måste börja träna, känner mig helt slapp överallt. Mer träning och mindre sötsaker, fast det kommer väl gå sådär nu i juletid.
-Idag gjorde jag microkola. Den blev bränd.
-Imorgon är det julavslutning!
-Plåster är inte barnvänliga bara för att det är dinosaurier på dem. Jag råkade strypa min hud. Nu ca 14 timmar senare har den inte riktigt återfått normal färg än.
-Nu ska jag gå och lägga mig. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag haver icke kommenterat då min dator har haft en emoperiod denna vecka.

2010-12-17 @ 13:06:02
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0