There's nothing left to figure out.

Ikväll blev det Jojjo och ung & bortskämd - lite av en måndagstradition. Blev lite sur på att Jean-Pierre åkte ut dock, han hade inte gjort något fel den här veckan, tvärtom hade han ändrat sig helt men fick åka ut iallafall. Livet är orättvist. Och jag irriterar mig på Paulinas pappa. Fattar han inte hur mycket han förstör för sin dotter? "De andra föräldrarna tycker inte att du ska sminka dig när de andra städar, men fortsätt som du gör, du är perfekt." Ett barn blir inte bortskämt utan tillåtelse..
Apropå bortskämd så fick jag en ny tv igår, om jag inte sagt det? Haha.
Idag var sista idrottslektionen i A-kursen, eller nästa lektion ska vi utvärdera kursen. Och vi lekte roliga kryssarkung. Och jag fick MVG på min hemtenta. Och sen hade jag tre timmars håltimme och avslutade dagen med ett sista kemiprov, och jag tror faktiskt det gick ganska bra. Den här gången har jag faktiskt försökt plugga, så nog tycker jag att jag borde få några fina bokstäver för det.
När jag skulle ta bussen till Jojjo hade jag lite bråttom så jag sprang hela vägen hemifrån, och när jag började känna mjölksyran i benen såg jag bussen komma. Så det var bara att kuta över ängen.. i djupsnö. Man tappar helt uppfattningen om hur långt det är kvar när allt bara är vitt. Det är lite läskigt.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Åh, Måns Möller har gjort någon liten parodi på ung och bortskämd. Han härmar Daniel, det är jättekul xD

2010-12-07 @ 15:52:58
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0