Vi blev som de andra..

Ibland önskar jag att jag var duktig. Nu är det bara en vecka kvar tills jag ska lämna in mitt bokreferat på tyska, på typ två sidor. Och hur långt har jag kommit? Jag har inte börjat läsa än. Och jag är inte särskilt motiverad att börja heller.
Imorgon vill jag känna mig fin och inte sunkig. Jag vill fixa håret så det inte spretar av elektricitet och sminka mig lite ordentligt.. men det ska nog gå med ny mascara, hårmousse och sovmorgon!
Nu tänkte jag börja skriva en önskelista.. Min ska vara finast på hela kylskåpet! Hittills skulle den väl bli den enda också, men det spelar ingen roll. Fast i år önskar jag mig inte så mycket. En ansiktsbehandling är nog prio nummer ett, sen kanske en box till tvn så man kan kolla på inspelade saker..?

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag fattar inte så mycket, men visst! Du kan få förklara en annan gång ;p

2010-12-02 @ 08:31:23
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0