You don't know what you got 'til you're missing it a lot.

Dagen började med att jag och Linnéa träffade Eve på hennes avslutning. Det var kul att se några människor där och lite mysigt med den primitiva avslutningen haha (Eve, du vet nog redan att waldorf är lite efterblivet..). Sen åkte vi till Pizza hut (när vi väl var icke borttappade igen) och åt lunch. Brukar de bara ha tre olika sorters pizzor på sin buffé? Mozzarellapizzan var helt klart godast.
Efter att ha kollat runt i lite affärer och köpt en julklapp till Daniel så åkte jag hem och sen vidare till stallet med Jojjo. Red Bella och det gick dåligtx2000. Typ.
Eftersom våra curlingföräldrar var lite upptagna och inte kunde hämta oss idag så var jag och Jojjo hurtiga nog att gå hem, jag t.o.m sprang sista kilometern! I fejkuggs, ett lager strumpbyxor, polotröja och lång jacka. Det är faktiskt extremt skönt att röra sig ute, även när det är kallt. Fast egentligen ville jag mest hinna hem till finalen av Ung & Bortskämd, vilket jag nästan gjorde. Det var helt rätt att Daniel vann av de som var kvar, men tycker som de flesta (?) andra att Tim-Joel egentligen var den värdiga vinnaren.
Jag har inte ätit middag.. Funtar på att göra det, är lite sugen på en macka, men vi har inget mjukt bröd. Och de andra har ätit pizza, och det är jag inte så sugen på. De äter pizza typ varje gång både jag och mamma är borta förresten. Nyttigt.
Imorgon ska jag och Nora vara lite crazy och springa/träna i djupsnö, eller något åt det håller. Det ska bli sisådär -15 - -20 grader, låter lovande. Nu måste jag bara få tag på Eleonora som är lite trög på att svara på sms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0