Done.

Förlåt för dålig uppdatering, men jag känner inte att jag har nånting att skriva längre.
Anyway så var jag och Eve i stan igår och såg Avatar i 3D. Den var bra, väldigt fin gjord (som alla andra säger) ;)
Idag har jag chillat, shoppat (bl.a en hallonröd mysdress och ett halsband(! :o)) och gjort lite saker som behövde göras (städat rummet, fixat naglarna, gjort läxor osv..). Så just nu känner jag mig ganska duktig och väldigt nöjd faktiskt.
Imorgon har jag bara två lektioner, skönt! Sen blir det gymmet och sen träffa Jonas i stan.
Min lugg har blivit lång. Sådär jobbigt lång. Den är för lång för att vara lugg och för kort för att vara som resten av håret. Jobbigt läge, dagens I-landsproblem.
Jag har tre labbrapporter som måste skrivas.. nån gång. Nu har vi börjat labba förstår ni. Jag och Mimmi var faktiskt jätteduktiga på att labba tillsammans (A)
Nä, nu fryser jag, dags att gå och lägga mig. Godnatt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0