Fredag 19 februari

Idag blev det till att fira Sofia som fyllde 17 år i måndags! Så vi (och lite flera personer) åt på mongolisk restaurang i stan. Buffé var det, och det var supergott! Mongolisk (man väljer, dom steker), asiatisk ("vanlig" kinamat), sushi- och fruktbuffé (inklusive glass och friterad banan!). Sen dansade vi runt på plattan och hötorget ett tag, haha ;) Tack tjejer för en underbar kväll!
Juste, igår var klassen i Farsta på teambuilding. Vi sprang runt i brandmanskläder och gjorde massa sammarbetsövningar, superkul! :) Jag vill ha sånna där kläder alltså, überschmeksiga (ja, jag stavar det som jag vill). Men jag ändrar inte min EKS-uppfattning, Farsta är öde. Punkt slut.
Idag lämnade jag in individuella valet-lappen. Filosofi A, Biologi breddning - biomedicin, Engelska C och Tyska steg 4 blev det till slut. Fast jag kommer nog behöva välja om 100 poäng.
Imorgon blir det filmkväll med Linda som jag inte träffat sen i somras! Ska bli kul och catcha up lite.
Nu ska jag övergå till facebook tror jag. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0