It takes some cold to know the sun

Finns det något tråkigare än att skriva labbrapporter? Svårt att tro det. Sitter och skriver lite på kemirapporten som ska lämnas in på fredag, men det går väl sådär.
Bussarna tror jag nog att vi alla har älskat de senaste dagarna, inte sant? Jag stör mig inte så mycket på att de inte kommer, jag stör mig på att man inte vet ifall de kommer komma eller inte. För jag har faktiskt gångavstånd till allting, jag är bara så lat så jag tar bussen (:
Jag lär mig väldigt mycket just nu känner jag. Ted Gärdestad är död! Det hade jag ingen aning om, inte att han dog på det sättet heller.. Och Monica Zetterlund är inte en politiker. Jag trodde hon var Mona Sahlin. Ja, jag är oallmänbildad. Tänk vad som händer när jag inte går i samma klass som Eira! Hon skulle säkert ha informerat mig om sånt där redan i höstas.
Idag har det väl inte hänt så mycket. Vi såg på film på engelskan, det är alltid najs. Sen fick vi våra betyg/omdömen från förra terminen. Och vet ni vad? Jag fick MVG i naturkunskap! Ingen aning om hur, men så står det på pappret iallafall :D Det ska inte ifrågasättas (A)
Nu är det bara drygt två dagar kvar tills jag åker till Kanarieöarna! *längtar* Skriver en liten packlista.. Annars glömmer jag alltid något ;P
Nä, nu ska jag sluta skriva. Men ni kan få se lite blandade bilder som jag laddade upp från kameran idag (tömde minneskortet, fanns bilder ända från i somras på det).
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0