Vägen från MVG till IG.

Igår var jag det semmelfika hos mammas kompis, mums! Några lyxpraliner slank det ned också ;)
Idag fick vi tillbaka våra historiagrupparbeten. IG. Sugit. Vi skulle fått MVG, men sen hittade han några meningar som var kopierade. Fuck. Inte mina meningar, men jag får IG iallafall..
Just nu sitter jag i min nya röda mysdress, asmysig :) Har precis lämnat in min fysiklabb, skönt att ha den gjord! Men framförhållning är inte så bra, började några timmar innan den skulle lämnas in, men men :P
Imorgon är det FETTISDAG, då blir det semlor kan jag lova ;) Man får va onyttig, speciellt om staten gjort sig så mycket besvär som att utnämna en hel dag för att äta semlor på, haha (A)
Jag sitter vid min stora dator när jag gör skolgrejer. Det är skönt. Ett riktigt tangentbord, stor skärm, inte ont i ryggen, och *trumvirvel* min musik! Nice'n'cozy.
Nä, nu ska jag nog kila upp och kolla på "legend of the seeker". Go' kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0