Det sa 'poff' och sen luktade det bränt..

Tyskaläxan är äntligen klar, nu ska jag bara lära mig den också.
Imorgon börjar skolan igen. Känns inte så hemskt faktiskt, ska bli skönt att komma in i gamla vanor igen (jag gillar vanor och traditioner). Fast historian fasar jag lite inför, har inte börjat skriva om Spaniens politiska historia (boring?) än.
Idag gick våran tv sönder igen. Fast det var inte jag som satt och kollade, det var pappa! Han har tagit över tvn nuförtiden. Iallafall så ska vi nog köpa en ny tv den här gången. Och kanske ta det stora steget till plattskärm. (Ja, vi är lite efter, men det får man vara.) Kanske 55 tum (!!) hörde jag pappa säga någonting om. Det blir stort det. Än så länge har vi flyttat upp min tv istället.
Juste, jag och mamma var i Vällingby idag också. Vi kollade på lite olika saker, men det blev bara en almanacka som fick följa med hem.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0