GratisMode

Gratismode.se är en sida där du kan samla poäng - och få gratis presentkort! Presentkorten gäller hos över 60 bra och kända butiker, bl.a Nelly.com, och du kan även välja biobiljetter eller trisslotter.
Du samlar poäng genom att besöka hemsidor, svara på frågor mm - 100% gratis! Det går snabbt och enkelt.
När du blir medlem får du dessutom 50 poäng att börja med!
Allting är helt gratis, du har inget att förlora. Så vad väntar du på, vill inte du också bli medlem och få gratis presentkort? Klicka här.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Feeel!

Allting är inte gratis!!!

Jag registrerade mig på en "gratis" sida. De skickade typ 1000 sms till mig som reklam för deras äckelsida.

De tog betalt för reklamen.

Och jag hade fått en räkning på 100 kr extra.

2010-01-29 @ 13:41:32
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0