I may not be the best, but better yet I'm original

Det var trevligt hemma hos Anna igår. Nu har jag äntligen sett "dumpa honom". Den var bra men inte bäst så att säga ;P
Idag har jag och mamma åkt längdskidor. Det var.. intressant. Jag är inte bäst, men åtmindstonde originell. Jag menar, hur man andra kryper med skidorna på? Mamma garvade så mycket åt mig så att hon började gråta, så jag garvade så mycket åt henne för att hon garvade åt mig, så jag ramlade omkull. Igen. Snyggast var nog ändå när mina skidor gled isär så att jag ramlade helt rak, rakt fram mellan skidorna. Jag kan tillägga att det var pappas skidor, dom var bakhala och skorna var storlek 45.
Nu sitter jag och försöker (läs: funderar på att försöka) skriva en liten text om Spaniens politiska historia. Det låter ju så frestande intressant, eller hur?
Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0